Import hjelp fra AutoAgent GmbH i Tyskland.

Spørsmål (og forhåpentligvis svar) knytta til bilimport.

Moderator: frkglad

Post Reply
Johan
Nybegynner
Posts: 7
Joined: Mon 13 Jun 2011, 22:08

Import hjelp fra AutoAgent GmbH i Tyskland.

Post by Johan »

Hei,
hørt fra en kollega som hadde en kompis som importerte en bil fra Tyskland via dette firma AutoAgent GmbH som holder til i Tyskland. Han fikk vist kjøpt bilen til netto og de la ut den tyske momsen for han, de dro også å tok befaring av bilen før kjøpet. Han som driver det er også Norsk, så da slipper man og slite med språket... Kompisen til kollegaen var hvist kjempefornøyd. Hvurderer selv og importere bil gjennom dem. Noen andre som har vært borti dette firma?
http://www.autoagent.no/
User avatar
Ole Reidar
Administrator
Posts: 1955
Joined: Thu 19 Jul 2007, 19:04
Location: Førde

Re: Import hjelp fra AutoAgent GmbH i Tyskland.

Post by Ole Reidar »

Hei,

Har ingen erfaring med dissse, men må jo si jeg er litt spent på hva de tar i betaling for å gjøre dette siden det er mye det samme jeg bidrar med for mine kunder :)
Ole Reidar Dvergsdal
Admin

2022 Porsche Taycan Cross Turismo 4
x 2020 Audi E-Tron 55 S-line
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
x 2012 Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Tronic
Johan
Nybegynner
Posts: 7
Joined: Mon 13 Jun 2011, 22:08

Re: Import hjelp fra AutoAgent GmbH i Tyskland.

Post by Johan »

Takk for svar,
snakket med Kompisen til kollegaen min i helgen om import gjennom dette firma. Han hadde flere bekjente som har importert bil via Autoagent, og alle var hvist svært fornøyde og kunne anbefale det videre. Jeg kontakter de iløpet av uken, så ser vi hva som skjer :)
User avatar
Ole Reidar
Administrator
Posts: 1955
Joined: Thu 19 Jul 2007, 19:04
Location: Førde

Re: Import hjelp fra AutoAgent GmbH i Tyskland.

Post by Ole Reidar »

Send meg gjerne en PM ang. hva du trenger hjelp til så kan du jo sammenligne om jeg er konkurransedyktig eller ei ;)
Ole Reidar Dvergsdal
Admin

2022 Porsche Taycan Cross Turismo 4
x 2020 Audi E-Tron 55 S-line
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
x 2012 Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Tronic
Johan
Nybegynner
Posts: 7
Joined: Mon 13 Jun 2011, 22:08

Re: Import hjelp fra AutoAgent GmbH i Tyskland.

Post by Johan »

Hei, takk for svar.

Jeg har snakket med firmaet i Tyskland og de hjelper meg gjerne til en god pris. De ordner også alt med papirer, transport og de har mulighet til å ordne garanti på bilen utover det vanlige i Norge. Så jeg bruker nok disse, men takk for hjelpen så langt :D
trondh
Medlem
Posts: 1
Joined: Mon 18 Feb 2013, 18:52

Re: Import hjelp fra AutoAgent GmbH i Tyskland.

Post by trondh »

Jeg kan også anbefale Auto agent GmbH. importert noen biler mellom de uten noen problemer.
Johan
Nybegynner
Posts: 7
Joined: Mon 13 Jun 2011, 22:08

Re: Import hjelp fra AutoAgent GmbH i Tyskland.

Post by Johan »

Hei igjen,
da har jeg nylig fått solgt min første importbil og allerede importert en ny bil via AutoAgent GmbH. Kan anbefales til andre alle som trenger hjelp med importen. Jeg er værtfall veldig førnøyd etter mine importer av bil gjennom dem. Enkelt og greit.
PS. takk for et gått forum. :D
Post Reply