Inn med Ausführbegleit og ut med Ausführerklärung!

Alt som dekker nyheter som har med import å gjøre havner her.

Moderator: frkglad

Post Reply
User avatar
Ole Reidar
Administrator
Posts: 1955
Joined: Thu 19 Jul 2007, 19:04
Location: Førde

Inn med Ausführbegleit og ut med Ausführerklärung!

Post by Ole Reidar »

I løpet av sommeren 2009 har man i Tyskland kvitta seg med bruken av Ausfürerklärung og gått over til noe man kaller Ausfürbegleit. Dette skal medføre en raskere og mer dynamisk behandling av eksportpapiret, noe som igjen skal føre til raskere tilbakebetaling av Tysk mva.

Les mer om dette her!
Ole Reidar Dvergsdal
Admin

2022 Porsche Taycan Cross Turismo 4
x 2020 Audi E-Tron 55 S-line
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
x 2012 Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Tronic
habazot
Medlem
Posts: 2
Joined: Tue 04 Mar 2014, 20:43

Re: Inn med Ausführbegleit og ut med Ausführerklärung!

Post by habazot »

Hei, eit par raske spørsmål rundt dette:
Tar ein bil frå Tyskland på eksportskilt neste veke til Hirtshals og Fjordline til Bergen.
Skal Ausführbegleit stemplast i Tollen i Bergen eller må det skje før (grensa ut av Tyskland eller kaien i Danmark)?
User avatar
Ole Reidar
Administrator
Posts: 1955
Joined: Thu 19 Jul 2007, 19:04
Location: Førde

Re: Inn med Ausführbegleit og ut med Ausführerklärung!

Post by Ole Reidar »

Ausfuhrbegleitdokumentet skal alltid behandlast på vei ut av EU. I ditt tilfelle blir det da iHirtshals. Tollkontoret der ligger før du kommer til selve sentrum, i Dalsagervej.
Ole Reidar Dvergsdal
Admin

2022 Porsche Taycan Cross Turismo 4
x 2020 Audi E-Tron 55 S-line
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
x 2012 Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Tronic
habazot
Medlem
Posts: 2
Joined: Tue 04 Mar 2014, 20:43

Re: Inn med Ausführbegleit og ut med Ausführerklärung!

Post by habazot »

Flott, takk for den avklaringa. Tar denne prosessen lang tid? Eller er det berre eit kjapt stempel? Inspeksjon av bilen?

Sidan dette er fyrste gongen er dette prosessen eg ser for meg:
- Møte opp hos forhandlar 09:00
- Inspisera bil og litt papirarbeid (kontrakt/betaling)
- Få forhandlar til å kjøyra meg til skiltmaker for eksportskilt/ansvarsforsikring
- Tilbake til forhandlar for litt meir papirarbeid (eksportpapiret++)
- Ringje norsk forsikring for kasko
- Få med meg kontrakt/kvittering, vognkort I/II, TUV/HU, CoC, og eksportpapiret
Heile denne prosessen tar vel 2-3 timar?

- Kjøyra til Hirtshals og stoppa i tollen for stempling/registrering av Ausfuhrbegleitdokumentet
- Kjøyra ombord dersom eg rekk den 21:30 ferja..
- Vel framme i Bergen kjøyrer eg på raudt og tar fortolling (betaling av moms+miljøavgifter eller får den 3-dagers-frist lappen og/eller NA0221).

Eg planlegg å kjøyra på 30-dagars eksportskilta for å auke frådraget på eingongsavgifta.
I denne perioden tar eg bilen til biltilsynet og får den framvist for godkjenning.
Er det eit spesielt papir eg får med meg frå Biltilsynet?

Lar kanskje bilen stå ei veke utan skilt for å få ein ekstra 1% rabatt.
(Bilen vart fyrste gong registrert 29.Mai 2013, betyr det at eg må vente til 30. April for å få den siste prosenten? Eller er det påbegynt måned som gjeld, slik at eg bør vente til 1.Mai med å betala eingongsavgifta?).

- Betalar eingongsavgifta hos tollen og tar ein tur til biltilsynet for å få skilt (eg treng vel ikkje ha med bilen for å få skilta?).
- Oppdaterer Autopass/NAF/forsikring/++ med nytt registreringnummer.

Er eg nokonlunde på sporet?.. :)
User avatar
Ole Reidar
Administrator
Posts: 1955
Joined: Thu 19 Jul 2007, 19:04
Location: Førde

Re: Inn med Ausführbegleit og ut med Ausführerklärung!

Post by Ole Reidar »

habazot wrote:Flott, takk for den avklaringa. Tar denne prosessen lang tid? Eller er det berre eit kjapt stempel? Inspeksjon av bilen?

Sidan dette er fyrste gongen er dette prosessen eg ser for meg:
- Møte opp hos forhandlar 09:00
- Inspisera bil og litt papirarbeid (kontrakt/betaling)
- Få forhandlar til å kjøyra meg til skiltmaker for eksportskilt/ansvarsforsikring
- Tilbake til forhandlar for litt meir papirarbeid (eksportpapiret++)
- Ringje norsk forsikring for kasko
- Få med meg kontrakt/kvittering, vognkort I/II, TUV/HU, CoC, og eksportpapiret
Heile denne prosessen tar vel 2-3 timar?
{/quote]
Selve tollklareringen ut av EU er kjapt gjort. Det er bare snakk om et minutt eller så (forutsatt at det ikke er kø). Ausfuhrbegleitdokumentet blir inndratt, scannet og muligens levert tilbake (her varierer praskis, i Kiel får du det ikke tilbake).

Hvor lang tid det tar hos forhandler er avhengig av hvilke prosedyrer forhandler har. Noen bruker speitør for å utstede eksportpapirer, og dette går raskere enn at man kontakter tollen direkte. Uansett vil det nok være overføringen av pengene fra Norge til Tyskland som tar mest tid.
- Kjøyra til Hirtshals og stoppa i tollen for stempling/registrering av Ausfuhrbegleitdokumentet
- Kjøyra ombord dersom eg rekk den 21:30 ferja..
- Vel framme i Bergen kjøyrer eg på raudt og tar fortolling (betaling av moms+miljøavgifter eller får den 3-dagers-frist lappen og/eller NA0221).

Eg planlegg å kjøyra på 30-dagars eksportskilta for å auke frådraget på eingongsavgifta.
I denne perioden tar eg bilen til biltilsynet og får den framvist for godkjenning.
Er det eit spesielt papir eg får med meg frå Biltilsynet?
Du får med deg NA0221 når du har betalt momsen, dette skjemaet følger bilen hele veien frem til den blir registrert. Den stemples når moms betales, når den er vist og når engangsavgiften er betalt.
Lar kanskje bilen stå ei veke utan skilt for å få ein ekstra 1% rabatt.
(Bilen vart fyrste gong registrert 29.Mai 2013, betyr det at eg må vente til 30. April for å få den siste prosenten? Eller er det påbegynt måned som gjeld, slik at eg bør vente til 1.Mai med å betala eingongsavgifta?).
Det er nøyaktig dato som gjelder, så i ditt tilfelle vil det være 29. april at bilen er 11 mnd.
- Betalar eingongsavgifta hos tollen og tar ein tur til biltilsynet for å få skilt (eg treng vel ikkje ha med bilen for å få skilta?).
- Oppdaterer Autopass/NAF/forsikring/++ med nytt registreringnummer.

Er eg nokonlunde på sporet?.. :)
Du trenger ikke å ha bilen med når du skal hente skilta nei. Det du må passe på er at bilen er registrert som du er inne på, når bilen får skiltnr blir dette automatisk registrert hos forsikringsselskapet.
Ole Reidar Dvergsdal
Admin

2022 Porsche Taycan Cross Turismo 4
x 2020 Audi E-Tron 55 S-line
x 2017 Tesla Model S 75D
x 2015 Tesla Model S 70D
x 2012 Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro S-Tronic
Post Reply